סקר חדשות 12: מיכאלי נמחקת, גוש הימין יציב

נתי קאליש 2 Comment on סקר חדשות 12: מיכאלי נמחקת, גוש הימין יציב

מסקר ראשון שנערך בערוץ 12 אחרי הבחירות עולה כי גם אם הבחירות היו נערכות היום – נתניהו היה מצליח להקים ממשלה. מרב מיכאלי נמחקת מהמפה הפוליטית, וסמוטריץ' ובן גביר נותרים עם כח זהה לזה שיש בידם היום. דרעי מקבל 11 מנדטים גם אחרי פסילת בג"ץ, ויהדות התורה עם 7

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חודש להקמת הממשלה: מנו גבע ומכון מדגם ערכו אתמול סקר מנדטים ראשון עבור ערוץ 12, ממנו עולים מעט שינויים בין המפלגות, ובמפת הגושים, אך עדיין, גם אם הבחירות היו נערכות היום, ולאחר פרסום דבר הרפורמה במערכת המשפט – הימין היה מנצח את הבחירות.

לפי הסקר, הליכוד נחלשת בשני מנדטים ומקבלת 30 מנדטים, לעומת כוחה כיום – 32. יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שומר על כוחו עם 24 מנדטים, כאשר יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, הוא זה שמתחזק בשני מנדטים וזוכה ל-14 – על חשבון הליכוד.

עוד בסקר: רשימת הציונות הדתית – עוצמה יהודית שומרת על כוחה עם 14 מנדטים, ש"ס עם 11 מנדטים, גם לאחר פסילתו של דרעי מתפקיד שר. יהדות התורה נותרת יציבה עם 7, ישראל ביתנו זוכה ב-6 מנדטים, חד"ש תע"ל נשארת סטטית עם 5 מנדטים, וגם רע"ם בראשות מנסור עבאס מקבלת 5 מנדטים, כפי שקיבלה בבחירות.

בגזרת מפלגות השמאל, רשימת מרצ של גלאון דווקא הייתה עוברת את אחוז החסימה ונכנסת לכנסת עם 4 מנדטים, ואילו מפלגת העבודה של מרב מיכאלי הייתה נשארת בחוץ. רשימת בל"ד, גם בסקר הזה נשארת מחוץ לכנסת כפי שאכן קרה בבחירות.

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ברוך ה' עם ישראל עם התורה ויהדות. יש קומץ קטן של שמאלנים הזויים שעושים הרבה כותרות ורעש. לא צריך להתייחס אליהם . שימשיכו להפגין בגשם. שיערב להם.